Regulamin
Szanowni klienci, składając u nas zamówienia na wydruki zdjęć jednocześnie akceptują Państwo regulamin naszej firmy: sposobu realizacji zamówień, wysyłki oraz reklamacji.
Po wysłaniu zdjęć / projektów do druku, niema możliwości ich anulowania zamówieni lub zmiany jego zawartości czy też wybranych parametrów. Jest to możliwe tylko za zgodą obsługi sklepu RIVER.
Pełna nazwa, adres siedziby głównej oraz numer NIP firmy.
RIVER - Sebastian Wiszniewski
16-010 Wasilków
ul. Polna 2/4
NIP: 9661928413
Email: RiverFotoArt@gmail.com
www.RiverFoto.pl
Jeśli zostaną stwierdzone defekty wynikające z winy wadliwej pracy maszyny drukującej lub niewłaściwego przygotowania plików do druku reklamacja przebiegnie pozytywnie.
Przykłady:
- Linie/pasy pionowe lub poziome na wydrukach
- Papier fotograficzny nie jest do końca zadrukowany
- Papier fotograficzny jest rozerwany
- Papier fotograficzny jest zalany cieczą (np. kroplami tuszu)
- Klient prosił o inny rodzaj papieru
- Kolorystyka wydruku mocno odbiega od rzeczywistego pliku referencyjnego *1, *2
*1 Z względu na różnice w ustawień wyświetlacza (monitor, tel, tablet) u Państwa jak i w naszej firmie, nie jesteśmy w stanie zagwarantować idealnego odzwierciedlenia kolorystyki przesłanych plików do druku i nie może stanowić to podstawy do reklamacji. Z swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby urządzenia, na których pracujemy były systematycznie kalibrowane zgodnie z najnowszymi standardami wyświetlania i drukowania obrazu.
*2 Z względu na ograniczenia technologiczne urządzeń drukujących i procesu obróbki produktu idealne odzwierciedlenie kolorów i jakości dla niektórych produktów tj. Zdjęcie nagrobkowe - jest trudna do osiągnięcia.
*3 Aby uniknąć nieporozumień w jakości druku prosimy o kontakt email. Istnieje możliwość wysłania próbek.
Zwrot zakupionego towaru / usługi:
Zwroty należy kierować na adres siedziby firmy:
- 16-010 Wasilków ul. Polna 2/4 RIVER FOTO - Sebastian Wiszniewski informując o tym wcześniej obsługę firmy emailem lub telefonicznie bądź osobiście.
Reklamacja produktu, rozpatrywanie, rękojma:
Kupującemu przysługuje 14 dni roboczych na reklamację naszych usług – liczone od daty wystawienia rachunku / paragonu a sprzedającemu / usługodawcy 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji i zwrot pieniędzy.
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).
Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Polna 2/4 16-010 Wasilków. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
Składanie reklamacji – reklamacje można składać e-mailem na RiverProjekty@gmail.com lub osobiście w siedzibie firmy.
Uzupełnij formularz według przykładu:
- Twój numer zamówienia
- Imię i nazwisko
- Telefon
- Który z zamówionych produktów chcesz poddać procesowi reklamacji
- Opis szczegółowo problem
- Czy chcesz wymiany produktu czy zwrot wpłaty?
- Numer konta do zwrotu pieniędzy
- Załącz dokument dokument sprzedaży: Paragon / Faktura
Polityka prywatności:
Jeśli zamierzasz korzystać z naszych usług, zostaniesz poproszony o podanie nam Twoich danych osobowych.
Twoje dane przetwarzane są przez nas we wskazanych poniżej celach, związanych z funkcjonowaniem firmy i świadczeniem usług w nim oferowanych („Usługi”).
Cel przetwarzania:
Świadczenie usług oferowanych w firmie Realizacja Twoich zamówień Przesyłanie newslettera Podanie danych: Dobrowolne, ale w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy.
Skutek niepodania danych: W zależności od celu, w jakim dane są podawane: brak możliwości korzystania z usług firmy brak możliwości otrzymywania informacji o promocjach czy ofertach specjalnych, oferowanych w firmie
Możliwość cofnięcia zgody: w każdej chwili
Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem.
KONTAKT Z ADMINISTRATOREM:
Chcesz skorzystać ze swoich uprawnień dotyczących danych osobowych?
A może po prostu chcesz zapytać o coś związanego z naszą Polityką Prywatności?
Napisz na adres e-mail: Sebastian Wiszniewski - riverfotoart@gmail.com