Zwroty i reklamacje

Szanowni klienci, składając u nas zamówienia na wydruki zdjęć jednocześnie akceptują Państwo regulamin naszej firmy: sposobu realizacji zamówień, wysyłki oraz reklamacji. 

Produkt niepersonalizowany:

  • Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni, jeżeli produkt nie jest personalizowany.

Produkty personalizowane (np. wydruki, fotokalendarze, zdjęcia na magnesie):

  • Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, niema prawa do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, jeżeli produkt jest personalizowany.

Po wysłaniu zamówienia na produkt personalizowany, niema możliwości go anulowania zamówieni lub zmiany jego zawartości czy też wybranych parametrów. Jest to możliwe tylko za zgodą obsługi sklepu RIVER. 

Pełna nazwa, adres siedziby głównej oraz numer NIP firmy.

RIVER FOTO Sebastian Wiszniewski
16-010 Wasilków
ul. Polna 2/4
NIP: 9661928413
Email: RiverFotoArt@gmail.com
www.RiverFoto.pl

Rozpatrywania reklamacji i reklamacja:

Kupującemu przysługuje 14 dni roboczych na reklamację naszych usług – liczone od daty wystawienia rachunku / paragonu a sprzedającemu / usługodawcy 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji i zwrot pieniędzy

Składanie reklamacji – reklamacje można składać e-mailem na RiverProjekty@gmail.com lub osobiście w siedzibie firmy.

Uzupełnij formularz według przykładu:

  • Twój numer zamówienia
  • Imię i nazwisko
  • Telefon
  • Który z zamówionych produktów chcesz poddać procesowi reklamacji
  • Opis szczegółowo problem
  • Czy chcesz wymiany produktu czy zwrot wpłaty?
  • Numer konta do zwrotu pieniędzy

 

Jeśli zostaną stwierdzone defekty wynikające z winy wadliwej pracy maszyny drukującej lub niewłaściwego przygotowania plików do druku reklamacja przebiegnie pozytywnie.

Przykłady:

  • Linie/pasy pionowe lub poziome na wydrukach
  • Papier fotograficzny nie jest do końca zadrukowany
  • Papier fotograficzny jest rozerwany
  • Papier fotograficzny jest zalany cieczą (np. kroplami tuszu)
  • Klient prosił o inny rodzaj papieru
  • Kolorystyka wydruku mocno odbiega od rzeczywistego pliku referencyjnego *1, *2
  • Klient otrzymał za mało odbitek zdjęć

*1 Z względu na różnice w ustawień wyświetlacza (monitor, tel, tablet) u Państwa jak i w naszej firmie, nie jesteśmy w stanie zagwarantować idealnego odzwierciedlenia kolorystyki przesłanych plików do druku i nie może stanowić to podstawy do reklamacji. Z swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby urządzenia, na których pracujemy były systematycznie kalibrowane zgodnie z najnowszymi standardami wyświetlania i drukowania obrazu. 

*2 Z względu na ograniczenia technologiczne urządzeń drukujących i procesu obróbki produktu idealne odzwierciedlenie kolorów i jakości dla niektórych produktów tj. Zdjęcie nagrobkowe -  jest trudna do osiągnięcia. 

*3 Aby uniknąć nieporozumień w jakości druku prosimy o kontakt email. Istnieje możliwość wysłania próbek. 

Zwrot zakupionego towaru / usługi:

Zwroty należy kierować na adres siedziby firmy:

  • 16-010 Wasilków ul. Polna 2/4 RIVER FOTO - Sebastian Wiszniewski informując o tym wcześniej obsługę firmy emailem lub telefonicznie bądź osobiście. 

Zwrot wpłaty:

  • Zwrot wpłaty zostanie zwrócony na rachunek bankowy podpięty pod wybraną metodę płatności z zakupu.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

RIVER - Sebastian Wiszniewski

ul. Polna 2/4,
16-010 Wasilków
NIP: 9661928413

tel: 537 505 355
e-mail: RiverFotoArt@gmail.com

Sklep internetowy Shoper.pl